PASUL 1

Completează declarația online de retur și adaugă formularul în colet.

Ai la dispoziție 14 zile de la data achiziționării să returnezi un produs. Înainte de a completa declarația de returnare, te rugăm să consulți condițiile de retur de mai jos

PASUL 2

Cheamă un curier FAN, direct la tine acasă.

Este important de reținut că este necesar să chemi curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi, cu plata taxei de transport la destinatar, fără costuri suplimentare.

Ce trebuie să știi

Ca să returnezi produsele vândute de onlybestdevice.ro, te rugăm să accesezi și să completezi cererea de retur.

Este important de reținut că este necesar să chemi curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi, cu plata taxei de transport la destinatar, fără ca tu să ai alte costuri suplimentare, poți face acest lucru accesând pagina cheamă un curier.

Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur, pe care le găsești în secțiunea alăturată.

Dacă vrei să returnezi mai multe bucăți din același produs este suficient să completezi un singur cererea de retur. Dacă vrei să returnezi mai multe produse, diferite, completează câte o cerere pentru fiecare dintre acestea.

Pentru returnarea contravalorii produselor în întregime produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri sau zgârieturi).

Durata de rambursare

Rambursarea sumei aferentă returului se va face în termen de 14 zile de la data la care onlybestdevice.ro intră în posesia returului, iar cererea de retur a fost aprobată.

Ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seamă la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, termenul se va prelungi în mod corespunzător.

Termenul se poate prelungi în cazul lipsei de lichidități, caz în care cumpărătorul va fi informat și, cu acordul acestuia, se va stabili o nouă dată de rambursare a sumei aferentă returului.

Condiții speciale de retur

Produsele Apple

Produsele Apple nu se pot returna dacă sunt activate, doar în cazul în care acestea prezintă  defecte.

Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console

Produsele din aceasta categorie se pot returna decât dacă au ambalajul original nedesfăcut sau dacă prezintă un defect de funcționare.

Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare

Produsele din aceasta categorie se pot returna decât dacă au ambalajul original nedesfăcut sau dacă prezintă un defect de funcționare.

Condiții speciale de retur pentru categoria Căști audio

Produsele din categoria Căști audio, Căști in-Ear și Căști Over-Ear se pot returna decât dacă au ambalajul original nedesfăcut sau dacă prezintă un defect de funcționare.

Produsul nu este conform cu specificațiile prezentate

Dacă produsul comandat nu este conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru rambursarea integrală a contravalorii. Costurile de retur și de transport pentru produsul returnat, dacă este cazul, sunt suportate de onlybestdevice.ro.

Produs nefuncțional sau prezintă deteriorări în primele 24 de ore de la primire.

Dacă produsul primit este nefunctional în primele 24 de ore de la recepția efectivă, ridicarea de la sediul nostru sau recepția la domiciliu prin curier – puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorari vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzați primirea lor.

Produse ce v-au fost livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul.

Produse defecte în perioada de garanție

Produsele care prezintă defecte în perioada de garanție vor fi prezentate într-un centru de service al producătorului dacă a fost emis pentru ele un Certificat de Garanție din partea producătorului.

O comandă în așteptare poate fi anulată direct din contul personal, meniul Comenzi folosind opțiunea Anulează comandă.

În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede telefonic la 0785 866 866 sau prin email la office@onlybestdevice.ro

Colegii noștri de la Suport vor face tot posibilul să îți modifice sau anuleze comanda.

Descoperă produsul pe site-ul nostru
Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat în stânga.
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în cos.”
Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verifică-ți comanda
După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
Detalii de facturare și de livrare

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, modalitatea de livrare preferată (livrare prin curier sau ridicare personală din punctul de lucru) și metoda de plată dorită.
Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile onlybestdevice.ro” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

Ai cont client sau ești la prima comandă?
Dacă ești client nou, completează doar datele din formularul de înregistrare și apasă butonul “Plasează comanda”. Dacă ai deja un cont de client, introdu e-mail-ul și parola în caseta din dreapta și ți se vor încărca toate datele folosite la ultima comandă. Dacă dorești livrarea în aceleași condiții, apasă “Plasează comanda”.

Salvarea datelor
După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite la următoarele tale comenzi.

1. Ramburs

Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.

2. Ordin de plată

Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail către client. Contul bancar este trecut în factura proformă în funcție de cererea clientului. Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la sediu după ce se are evidența intrării banilor în contul bancar al onlybestdevice.ro

Livrare prin curier

Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de pe site-ul nostru se încadrează între 1 și 2 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii iar livrarea produselor se efectuează prin rețeaua FAN Courier. În condiții speciale, timpul de livrare poate fi depășit. În cazul în care nu puteți fi contactat la data și ora stabilite pentru livrare, vom păstra bunurile comandate timp de trei zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi contactat, comanda va fi anulată.

Pentru a afla informații despre livrarea unui colet prin curier rapid puteți urmări comanda în contul de client .

Taxa de transport este de 25 lei pentru toate comenzile plasate pe onlybestdevice.ro, în cazul în care există alte oferte vor fi vizibile la finalizarea comenzii. În afara ariei de acoperire FAN Courier se percepe o taxa suplimentară de 0.95 lei pentru fiecare km extra. Lista cu acoperire de acoperire FAN Courier este disponibilă aici.

Deschidere colet la livrare

Verifică conținutul coletului înainte să plătești!
La noi ai posibilitatea de a deschide coletul și verifică dacă produsele comandate se află în stare perfectă, înainte de a achita.
Documentele legale vă sunt predate/trimise întotdeauna în original odată cu comanda. Vă rugăm să verificați comenzile și să sesizați în scris orice lipsă a unui document în momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea și stampilarea facturilor în original nu sunt obligatorii.

0
    0
    Cosul tau
    Cosul tau este golInapoi la magazin