Cheamă un curier

Dacă ai completat formularul de service, te rugăm să contactezi curierul pentru a programa preluarea produsului defect.

Cum pregătesc produsul pentru service?

Înainte de a trimite produsul în service, te rugăm să iei în considerare următoarele aspecte pentru a facilita procesul:

Produsul trebuie însoțit de o copie a facturii de achiziție și un document care să conțină următoarele informații:

  • descrierea problemei produsului
  • numele și adresa la care dorești să primești aparatul reparat
  • numărul de telefon
  • adresa de email
  • toate accesoriile originale ale produsului

Te rugăm să te asiguri că aparatul este resetat, fără conturi active, modele sau coduri de deblocare, cum ar fi funcția “find my phone/iPhone” etc. Dacă resetarea sau dezactivarea acestor servicii nu este posibilă, te rugăm să ne transmiți datele sau codul de acces.

Unde trimit produsul?

Este important de reținut că trebuie să chemi curierul pentru a ridica produsul pe care dorești să îl trimiți în service, cu plata taxei de transport la destinatar, fără costuri suplimentare pentru tine, valabil pentru localitățile din aria de acoperire FAN Courier (vezi lista cu aria de acoperire). Pentru a chema un curier, te rugăm să accesezi pagina “cheamă un curier” de pe site-ul onlybestdevice.ro sau să comanzi un curier telefonic, detalii găsești pe pagina de contact FAN Courier. Pachetul trebuie să fie adresat către onlybestdevice.ro, cu adresa de expediție Bulevardul Independenței, nr. 19, Spațiu Comercial 2, Bistrița, 420170. Aparatul trebuie împachetat corespunzător, ambalat cu bule sau alte elemente de protecție într-o cutie pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.

Atenție! Nerespectarea acestei proceduri va duce la returnarea aparatului fără a fi adus la conformitate, iar plata transportului retur va fi suportată de către client!

Formular de retur

Te rugăm să asiguri împachetarea în cutia originală sau în alt ambalaj care să permită transportul în siguranță

Detalii garantie pentru persoane fizice si juridice

Garanţia legala de conformitate:
Se refera la protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legală a vanzatorului faţa de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde cu specificatiile pe care el s-a angajat ca le vinde sau în publicitatea aferenta.

Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate, potrivit prevederilor art. 9 alin. 1 din OUG 140/2021, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, acest termen se va reduce la durata medie de utilizare.

In primul an de la livrarea bunului, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, deoarece se considera ca a existat la data cumpararii, pana la proba contrarie sau cu exceptia cazurilor cand aceasta prezumptie este incompatibila cu natura bunului sau a neconformitatii. Pentru perioada cuprinsa intre 12 luni si 24 luni de la livrare, lipsa conformitatii va trebui sa fie dovedita de catre consumator.

Garantia de conformitate si durata medie de utilizare este de 12 luni pentru persoanele juridice si alti profesionisti (persoane fizice autorizate, liber-profesionisti, etc.).

Garantia comerciala :
Asa cum este definita de Art.2 alin.12 din OUG 140/2021, este garanţie comercială – „orice angajament din partea garantului faţă de consumator, prevăzut în certificatul de garanţie sau în publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, în plus faţă de obligaţiile legale care îi revin vânzătorului referitoare la garanţia de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreţine bunurile în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei alte cerinţe care nu este legată de conformitate.” Se adreseaza consumatorilor si poate fi diferita pentru diverse loturi de produse in functie de existenta sau nu a unor promotii si este oferita de producator, distribuitor sau vanzator in conditiile specificate în declaratiile referitoare la garantie si în publicitatea aferenta fiecarui produs.

In cazul extinderilor de garantie conditionate de inscrierea pe site intr-o perioada de timp limitata, sarcina probei revine cumparatorului. Deasemenea pentru a beneficia de garantia comerciala consumatorul are in sarcina sa detina documentele ( factura, bon si certificat de garantie) din care sa reiasa clar datele de identificare ale produsului si durata clara a garantiei comerciale oferite, in caz contrar se pierde dreptul la aceasta garantie.

Garantia legala (tehnica) :
Certificatul de garantie emis pe baza garantiei comerciale, trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garantiei – intretinere, reparare, inlocuire si termenul de realizare a acestora, denumirea si adresa vanzătorului sau ale unitatii specializate de service. In cazul Certificatelor de garantie emise de producator sau importator in care unitatile de service sunt precizate explicit, produsele defecte pot fi trimise sau predate de client la centrul de service indicat in certificat pentru acordarea garantiei.

0
    0
    Cosul tau
    Cosul tau este golInapoi la magazin